Post new topic   Reply to topic    Danish Raiders Forum Index -> Ansøgninger
View previous topic :: View next topic  
Madtymad
Officer

Send private message
Reply with quote

re: re: App: Slowrunner!

0

Hejsa.

Tak for dit indlæg.

For ikke at komme ud i en masse skriven frem og tilbage vil jeg lige sige hvordan reglerne er og vil blive opfattet fra officerernes side.

En Social er en spiller der af en aller anden grund ikke har tid/lyst/mulighed for at raide.

Såfremt man som social raider fast er man enten trial eller raider i guilden. Hvis man så ikke ønsker dette er man bare ikke medlem af Danish Raiders.

Mvh.

Madty

Slowrunner!

Send private message
Reply with quote

re: App: Slowrunner!

0
The application submitted by Slowrunner! is as follows:

Name : Slowrunner
Game : World of Warcraft
Server : EU - English - Ghostlands
Level :
Faction : Alliance
Race : Human
Class : Warrior

WoW Armory
WoW Heroes

Hvorfor søger du ind hos Danish Raiders ? :
Dette er ikke en ansøgning, men jeg vil godt have en forklaring. Jeg har måske som en af de eneste læst jeres regler, og derfor kender jeg dem ret godt. Måske endda bedre end i selv gør. Jeg blev demoted fra raider til trail, fordi jeg raidede mythic med nogle andre end jer. En ting jeg fuldt ud forstår og ikke har nogle invendinger imod. Jeg spurgte så om jeg måtte blive social da jeg ikke har planer om at forlade dem jeg raider mythic med. Derefter blev jeg kicked. Måske forstår jeg ikke pointen i det at være social i jeres guild. Jeg ville jo mene at det var dem som gerne vill have nogle at snakke/skrive med, dele bedrifter med og andre ting.
Nu har jeg aå kigget i jeres regler hvor der står: "Vi forventer, at man har sin main her hos os hvis man ikke ønsker at blive andet end social". Jeg har spurgt om jeg ikke måtte joine som social på min alt, hvilket jeg også fik et nej til. Derudover står der: "hvis vi opdager at man har en raider i en anden guild eller en anden server server som tager tid fra vores raids, vil man blive tilbudt en plads som social eller at leave guilden". Jeg undre mig dog over hvor mit tilbud som social blev af, da jeg blev kicked.
Jeg ønsker ikke at få min main tilbage i guilden. Men hvis i skulle ændre mening vil jeg godt have nogle alts tilbage, fordi i er jo bortset fra denne fejltagelse og de efterfølgende tomme ord, rare og søde mennesker. Held og lykke til jer alle. Fra slow

Guest Post Rules are In Effect for this Post
Posts from:   
Post new topic   Reply to topic    Danish Raiders Forum Index -> Ansøgninger All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum